
Izomerő nélkül, pusztán az elektronok segítségével is mozgatható ez a golyó a két doboz között. Nem hagyományos keretek között zajlott a bemutató. A megszokott labor háttér hiányzott, nem feleltettek, nem osztályoztak a tanárok. A Reguly-iskolában a diákok egy versenyen mutatták be a kísérleteket. Olyanokat amelyeket néhány évtizeddel ezelőtt a televízióban Öveges professzor is megcsinált, hogy érzékeltesse, milyen folyamatok játszódnak le a természetben.
"Szeretem nagyon, mert érdekesek, meg szeretem a kísérleteket."
A természet törvényszerűségeit leginkább saját tapasztalataik alapján érthetik meg agyerekek. Erre lennének jók például a kémia és fizika órákon végzett kísérletek. 7.-8. osztályban azonban mindössze 2 óra van erre a két tantárgyra. Így kevesebb idő jut kísérletezésre is.
Zilebauer György, igazgató - Reguly Antal Általános Iskola
Délelőtt nálunk egy természettudományos nap volt, ahol elsőstől nyolcadikosig különböző, az itt a folyosón bemutatandó eszközök közül nagyon sok bemutatásra került, próbáltuk elmagyarázni hogy működik. szívesen nyúlnak a dolgokhoz.
6 iskola nevezett a versenyre. Kőszegről, Csepregről is érkeztek diákok.





























