
A Szombathelyi Televízió nézettségéről 2011-ben készült utoljára felmérés. Az akkori adatok szerint naponta 40 ezren nézik adásainkat. Akkor a Híradó bizonyult a legnépszerűbb műsorunknak. Ezért idén februártól már óránként jelentkezünk a szombathelyi hírekkel. Televíziónk most újra felméri a vasi megyeszékhelyen élők médiafogyasztási szokásait.
Koczka Tibor ügyvezető igazgató, Szombathelyi Médiaközpont Nonprofit Kft.
Az önkormányzat az idei esztendőben is jelentős összeggel támogatja a médiaközpontot. Valamennyi szombathelyi lakos számára fontos tehát, hogy ezt az összeget milyen hatékonyan használjuk fel.
A műsorstruktúra kialakításakor figyelembe vesszük a nézők igényeit, ezért is készül most a felmérés.
"Ez egy kommunikációs gyakorlat is lesz."
A 30 kérdésből álló felmérés összeállításában a Magyar Marketingszövetség elnöke is közreműködött. Deák Gábor, a kutatás vezetőjeként tájékoztatta a részletekről a kérdőívezést végző diákokat.
"A szombathelyi tv közvéleménykutatását végzitek. Kb. 15 percre van szükség."
A Szombathelyi Médiaközpont is csatlakozott a diákok önkéntes munkáját segítő szervezetekhez. A jogszabály ugyanis a 2016. januárja után érettségizőknek 50 óra önkéntes munkát tesz kötelezővé.
Virágné Szalai Zsuzsa munkatárs, Vasi Diák Közösségi Szolgálat
Az egyik, ami a legnagyobb tömeget mozgat meg, a Sztv kérdőívezése. Nagyon szívesen vállalták a gyerekek. Nagyon jókor jött a felkérés felénk, akkor jártunk középiskolába tájékoztatni.
A kérdezőbiztosok a napokban 1500 szombathelyi háztartást keresnek fel a városban. A diákok a közösségi szolgálat logójával és a Szombathelyi Médiaközpont bélyegzőjével ellátott, aláírt kitűzővel igazolják megbízásuk valódiságát.





























